Första stallpass dagen!


Min häst är ju riktigt söt o duktig. I går vart hon super svettig efter ett pass med Annelie. Var så kul att se. Jag tycker det är bra att kunna kolla på ibland o se exakt vad hon gör med mun och ben, om det är nått som ser konstigt ut osv. Men hon springer på o gör det hon ska. Hon hoppade över hinder också igår vilket va skit kul tyckte hon! :D

I dag är det mitt första fodringspass på Gullarängen. Flyttade hit i Söndags. Ska bli kul att fodra osv. Tänkte försöka raka henne eftersom hon blir så svettig och sen ut på en lugn uteritt så hon får se sig om i området lite idag. Hoppas ni alla har en bra dag idag! :)



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback