Om mig.

 
Namn: Natalie Nilsson
Född: 23.06.1991
Fridtidsintressen: Min häst, fota, vara med vänner, grafik & photoshop ♥
 
Jag är..
Jätte kort, 154 cm!
Super social, jag älskar att prata i telefon.
Hobby fotograf, har haft några jobb.
En spel nörd, jag älskar att spela dator spel!
En galen men snäll tjej.
En häst ägare.
 
Jag har..
Haft intresse för att fota i ca 5 år.
En Canon EOS 600D.
Ridit sen jag var 10 år.
En islandshäst & två katter.
En underbar pojkvän sedan 24.07.2011 ♥
 
<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11122273/?claim=rw32fukq3em">Följ min blogg med Bloglovin</a>



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback