Gummiboots, bettskivor och lättsits - Inte lätt inte.




Gummibootsen var de bästa ever! Man hörde inget alls av att hon slår i vilket är jätte bra! Så dessa kommer jag fortsätta rida med när jag rider på ridbanan. När vi rider ut så slår hon inte lika mycket.
Bettskivorna tyckte hon var jätte konstiga, försökte äta upp dom på nbått sätt men lyckades inte. Dom kommer vi fortsätta att använda så lilla ☆an blir van :) Ska ha dem tills vi byter till ett bett med fasta ringar :)

För övrigt vad vi tränade på idag var att rida lätt i traven. De gick frammåt, men de va väldigt bökigt och jobbigt men några steg fick vi in.



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback