Min häst passar bäst i rött!

Foto: www.nnphotos.se Kamera: Canon EOS 600D Objektiv: Canon EF 50mm 1:1.8 II
 
Min häst passar så fantastiskt bra i rött. Det mesta till henne är rött nu faktiskt. Har 3 schabrak som är röda nu var av två är från HV Polo. Jag älskar dom och det är såå fina på henne! Hon har ett träns från Fakur med röda "diamanter" sen köpte jag till ett par tyglar med röda "diamanter" med. Nån dag ska jag ta bild på Óskadis utrustning. Allt som används när jag rider på henne och det hon mer har.



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback