Morgonfodring á la Natalie, haha.

Nu är man snart framme i Ösmo och ska till stallet för en morgon fodring :) Det är riktigt rusk väder ute. I morgon ska de bli fint väder så då satsar vi på en mysig uteritt tror jag bara Dis och jag ♥ Jag är verkligen förälskad i min lilla häst.

Måste bara berätta om gårdagen.. Haha jobbigaste på länge. Jag jobbade 12 timmars pass i går natt, så kom jag hem och somnade (såklart) sen vaknade jag 17.30. Paniken som uppstod när jag kom på att jag har 6 boxar att mocka o göra hö åt och ett intag.. Gah, jag brukar börja ta in alla hästar vid 18.00. Men tack så har jag en super snäll kompis som skjutsade ut mig till stallet och en underbar pojkvän som följde med och hjälpte mig. Åh tack mina fina!!! ♥



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback