Stall häng.


Just nu sitter jag i stallet och läser om unghästträning. Jag har ju själv en unghäst o tycker de är väldigt intressant att läsa. Det står i tidningen hästfocus och är skrivet av den välkända islandshäst tränaren/uppfödaren Jóhann Fridgeirsson. Jag funderar på att köpa hans bok han släppt nydligen.

Idag fick jag också hämta ut min mobil som varit på lagning i 2 veckor. Jag känner mig hel igen! Äntligen min älskade fina telefon!
I morgon står uteritt på scemat för mig och min stjärna Dis. Ska bli himla kul att rida ut då vi nött lite väl mycket på banan senaste veckan. ♥



Kommentarer
Anonym säger:

Du borde kanske förminska din design lite. Bara halva sidan som syns, så är lite svårt att läsa dina inlägg. :(

DATUM: 2013-11-03 TID: 08:13:10

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback