Svettig uteritt!

Idag blev det en uteritt med stjärnan. Det är mycket enklare att jobba på gångarterna ute i det fria! :) Det är väldigt stor akillnad att rida ut och rida på banan på Dis. På ridbanan kan man nöta trav i hur många varv som helst utan att hon blir svettig. Men om man rider ut så arbetar hon hårdare och blir jätte svettig. Idag droppade det svett, o vi red i ca 30 min haha. Snart ska hon klippas och då blir de mindre svett ;) Men själva passet är jag super nöjd med. Övade galoppfattningar och tölten.



Kommentarer

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback