Varför jag bloggat lite..

Jag är ledsen att jag inte alls skrivit mycket sen jag skapade denna blogg. Jag har mer varit inne på att fixa till bloggen. Förbättra utseendet på den, men det tar längre tid än vad jag hade tänkt mig så jag vilar lite med bloggdesign skapandet. Just nu sitter jag på jobbet och segar. Har några timmar kvar tills jag slutar..
 
Eftersom jag ska byta stall med Dis i December så kommer det i morgon kväll en tjej som ska provrida Dis. Hon ska hjälpa mig med utbildningen om hon tycker att hon passar med dis. Jag har en super söt och duktig tjej nu som hjälper mig men inte har möjliget att följa med i flytten vilket är synd men förståligt.
Anledningen till varför jag byter stall är för att det blir närmare både hem och till jobbet om jag gör det. Gullarängen (som jag ska flytta till) var jag medryttare på Menja i ett år innan jag köpte Dis. Gryt stallet (som jag står i nu) är ett riktigt fint stall med fina människor, men tyvärr lite långt bort.
 



Kommentarer
Pernilla säger:

Hej!
Kul att se att hon är så fin min lilla Dis! Önska er all lycka! Hon är väldigt lik sin mor i sättet så Du har en toppenhäst!
Hälar Pernilla, uppfödare till Dis

DATUM: 2013-11-08 TID: 22:46:22
URL: http://www.pejo.se

VIKTIGT- Läs detta innan du kommenterar.
Alla bilder på min blogg är mina egna om inget annat sägs.
Jag använder en Canon Eos 600D när jag fotar
Jag redigerar mina bilder i PHOTOSHOP CS5
Jag gör gärna Bloglovin byten.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback